Podrška #25109
Zatvorenpočeto nikad završeno FMK proceduralni => OO source code, šta u F18 ?
100%
Opis
TAppMod TDbMod
Povezani tiketi 1 (0 otvoreno — 1 zatvoren)
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
u ranijim neuspješnim eksperimentima sa FMK source kodom započeo sam proces portiranja proceduralnog koda na objekt oriented.
ali se to na kraju samo završilo sa ova dva objekta.
Sve to sada izgleda komplikovano i smušeno ... ali hajde de. Ako ne pravi probleme ne dirati.
Ono što je bitno napomenuti jeste da je potrebno raditi code refactoring samo u situacijama kada imamo opasnost od nestabilnosti funkcionisanja ili teškog razumjevanja.
Ovo prvo sam već poduzeo kod fin_azur funkcije. To se definitivno mora uraditi i kod drugih sličnih funkcija.
A teško razumjevanje ... toga sigurno ima koliko hoćeš ... ako uočiš da ispravka neke nerazumljive "šume" koda ide sporo, najbolje je da to iskomuniciramo i vidimo šta je najbolje činiti
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
- Naslov promijenjeno iz TAppMod TDbMod u početo nikad završeno FMK OO source code, šta u F18 ?
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
zato sam ja, iako bi se to vjerovatno moglo ljepše uraditi u OO stilo ove nove funkcionalnosti uradio kao proceduralni kod. Većina kodne baze je takva i sada bi nekakvo uvođenje OO-koda samo izazivalo zbunjoze za developera.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
- Naslov promijenjeno iz početo nikad završeno FMK OO source code, šta u F18 ? u početo nikad završeno FMK proceduralni => OO source code, šta u F18 ?
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
ovo sve govorim zato što je namjera da se sve kompletan FMK u jedan execute bila motiv da krenem sa ovo OO-izacijom koda.
To sa F18 nećemo činiti. Kako zbog vremena tako i zbog neodgovarajućeg efekta takvog code refactoring-a.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
- Status promijenjeno iz Dodijeljeno u Zatvoreno
- % završeno promijenjeno iz 0 u 100