Projekat

Općenito

Profil

Aktivnost

Od 22.11.2012 do 21.12.2012

19.12.2012

08:16 Podrška #29809: FAKT 1.4.35 , prva stavka mora biti "1." ili "1" !
heh našao sam uzrok, mijenjam broj dukumenta, kada sam promjenio na prvoj stavci to s enije reflektiralo na ostatak tako da je program ovo tretirao kao novi dokument tj 2 dokumenta u pripremi Jasmin Beganović
08:13 Podrška #29809: FAKT 1.4.35 , prva stavka mora biti "1." ili "1" !
kada sam pokušao renumeraciju onda sam dobio 2 stavke br 1 :) Jasmin Beganović
08:12 Podrška #29809: FAKT 1.4.35 , prva stavka mora biti "1." ili "1" !
interesantno da je stavku br.1 prebacilo kao zadnju iz nekog razloga Jasmin Beganović
08:12 Podrška #29809 (Zatvoreno): FAKT 1.4.35 , prva stavka mora biti "1." ili "1" !
radio sam ispravku ponude u fakturnom, nakon ispravke stavke br 1 dobijam ovu poruku, u pripremi ima stavku br.1
kada pokušav štampu odt !OK prazna
Jasmin Beganović

13.12.2012

06:48 Podrška #29724 (Zatvoreno): FAKT fakturisanje po objektima
Ernad Husremović

12.12.2012

19:15 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ono što je najveća zamjerka je to je to sve "nasuho" realizovano, bez adekvatnog testa.
Ernad Husremović
19:11 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Saša Vranić je napisao/la:
> prije je to bilo polje fakt_doks->idradnal
ovo si ti napamet izgleda stavio ovakvo polje ja nigdje nisam našao.
Takođe, funkcija filtera koja je postavljena, kada faktura ima više stavki garant ne radi.
ge...
Ernad Husremović
17:48 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
FMK fakt
~/dev/knowhowERP/fakt$ grep -i -r "idrnal" *
Ernad Husremović
17:47 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
~/dev/knowhowERP/fakt/chs$ grep -i -r "idrnal" * Ernad Husremović
13:27 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
završiti ovo dok je vruće, da možeš bez skakanja uzeti realizaciju FAKT NG
Ernad Husremović
13:19 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
h2. Rezime
Završiti ovo - uraditi obje opcije:
# napraviti jednu verziju fmk_migrate brancha u koju ćeš staviti idradnal
# napraviti fmk_migrate
tako da ćemo imati sav potreban arsenal za migraciju
Ernad Husremović
13:17 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Saša Vranić je napisao/la:
> ja sam recimo svojevremeno kod migracije TOPS podataka imao sličan problem
> ...
U 'fmk_migrate' branchu možeš sve ove stvari bez posebnog razmišljanja realizovati.
znači možeš napraviti pos_roba tabelu ...
Ernad Husremović
13:14 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
h2. fmk_migrate nam takođe treba
Kako vrijeme ide, razlike FMK strukture podataka i F18 će logično biti sve veće. A biće potrebe da se korisnici migriraju i nakon pola godine ili godinu
Zato je 'fmk_migration' branch potreba.
Ako se r...
Ernad Husremović
12:32 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ja sam recimo svojevremeno kod migracije TOPS podataka imao sličan problem
* šifre POS su bile različite od šifara FMK modula
* ili su se koristile samo artikli iz šifranika POS
* mi smo u F18 šifrarnik artikala objedinili i POS i o...
Saša Vranić
12:29 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ali :)
naravno, opet isti slučaj, to je kod init baze, ako se uoči nešto naknadno, ovo nam ne može više ovako korsititi jer već imamo formiranu bazu
Saša Vranić
12:27 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
konkretno u našem slučaju bi bilo
* postavim praznu tekuću bazu
* napravimo modifikaciju sa utilitijem
* migriramo podatke
* uđemo u aplikaciju i odradimo konverziju
* napravimo kontra modifikaciju koja će ukinuti nova/stara polja
Saša Vranić
12:26 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
da, to je pametnije, možeš odraditi modifikaciju, odraditi neku konverziju posao, zatim odraditi kontra modifikaciju da se vrati na prvobitno stanje Saša Vranić
12:23 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ovo F18_migrate_dbf svakako je serviseru može biti dobar pomoćni alat. napravi ovako Ernad Husremović
12:22 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
h2. F18_migrate_dbf
ili da se ovo odmah uradi ?
tako da se za potrebe migracije napravi f18_fmk.chs, kao i f18_fmk.sql za serversku stranu i to je to ...
Ovo je takođe dobro rješenje
Koje god odabaremo nećemo pogriješiti.
Ernad Husremović
12:20 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
a što se tiče ručnog dodavanja polja u dbf, ako zatreba na terenu.
F18_modstru_dbf se može napraviti ako zatreba veoma brzo.
znači nešto što bi odradilo
Ernad Husremović
12:17 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Saša Vranić je napisao/la:
> jeste, ali to znači da je to prvi korak koji se mora napraviti kod nove baze
> ...
Mogli bi u beskonačno ići na "ako ...."
Na ovo moraš paziti kod 1% korisnika. Kod 99% ne moraš. Oni nisu ni koristili o...
Ernad Husremović
12:15 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
h2. "fmk_migration" branch
Ispravka, nek se branch zove fmk_migration
ovaj branch nam definitivno treba. trebali smo ga odmah napraviti, s obzirom da se nakon njega pojavljuje razlika u strukturi tabela FMK <-> F18
Ernad Husremović
12:13 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
jeste, ali to znači da je to prvi korak koji se mora napraviti kod nove baze
prvo na tu verziju, pa napraviti i završiti sve, pa onda upgrade na zadnju verziju baze
ali ako slučajno otkrijemo neko novo polje, to više nećemo moći ko...
Saša Vranić
12:12 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ovo je bolje ta stara polja još mogu zatrebati. u ovaj branch ćemo moći dodati ako se još nešto pojavi.
Što se tiče numeracije, pod pretpostavkom da su verzije kao gore dodati u najmanji broj +50, da nema konfliktima sa verzijama koje...
Ernad Husremović
12:08 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
h2. vratimo se unazad sa source-om
recimo da je F18 1.1.30 verzija koja sadrži sva ona silna stara polja koja imamo
Ernad Husremović
12:06 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ma mislim da je opcija 2 koju sam predložio najpogodnija, samo učitati kao temp tabelu lokalni dbf sa lokacije i provrtiti... time nećemo ništa narušavati niti imati potrebe dodavati polja na serveru itd... Saša Vranić
12:05 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
masu polja sam ja naknadno uvodio iz tih modifikacija kada smo uvodili f18 bazu, nakon prve inicijalne Saša Vranić
12:04 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
jer to polje nije bilo niti u inicijalnoj verziji dbf-a nego je bila posebna modifikacija struktura kojom se to dobivalo Saša Vranić
12:03 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
to nije nikada portirano na f18 bazu od samog početka Saša Vranić
12:02 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
samo navedi verziju baze i verziju F18 koji se treba koristiti za migraciju
testiraj i ovo je sve spremno
Ernad Husremović
12:00 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
vratimo se unazad
uzmi za potrebe migracije verzju u kojoj su ta polja bila.
ona će kreirati dbf-ove, slično uzmi serversku bazu te verzije
nakon svega izvršiti upgrade.
Ernad Husremović
11:59 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Time se ne remeti lokalni fakt_doks dbf niti se mora paziti na semafore Saša Vranić
11:59 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
E sada jedino napraviti da se napravi sql query na sql strani...
Znači, napravimo alter i dodamo prije migracije polje na server strani
Napravimo migraciju... imamo polje
Opcija konverzije treba onda da uradi:
* sql upit sa s...
Saša Vranić
11:57 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
da, ali treba i na dbf strani, radi semafora, između ostalog lokalni dbf se gleda
Saša Vranić
11:53 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Saša Vranić je napisao/la:
> 2 opcije:
> ...
nema dileme. trebamo to kod jednog korisnik. uraditi ručno alter add colum prilikom migracije i to je to.
Ernad Husremović
11:46 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
2 opcije:
1) uvesti polje idradnal na server - iskoristiti za update, pa ga nakon svega što se završi pobrisati itd...
2) napraviti opciju koja će provrtiti zadati dbf fajl sa diska na računaru i napraviti upload podataka na server
Saša Vranić
11:42 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
hm... jedino što postoji jedan problem, a to je da u f18 bazi sada uopšte kod upload-a dbf-a nemamo polje "idradnal" jer ga nema u bazi na serveru pa se to polje preskoči Saša Vranić
10:07 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/366f1be3c699d0d04fd0f065182d74445671c1c8
Saša Vranić
18:18 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
h2. fmk_migration verzije F18 1.1.58, 4.4.58
Ove verzija imaju istu strukturu kao i FMK. Koriste se samo za migraciju.
To znači da kod korisnika koji imaju specifična polja kao što je idrnal (fakturisanje po objektima feature) treb...
Ernad Husremović
18:15 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
http://knowhow-erp-f18.googlecode.com/files/F18_Windows_1.1.58.gz Ernad Husremović
18:02 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
http://knowhow-erp-f18.googlecode.com/files/f18_db_migrate_package_4.4.58.gz
Ernad Husremović
17:59 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
~/dev/knowhowERP/fmk$ git push origin fmk_migration Ernad Husremović
17:56 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
h2. server db fmk 4.4.8 => 4.4.58 sa idrnal Ernad Husremović
17:54 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
1.1.58 verzija sadrži idrnal polje Ernad Husremović
17:53 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
~/dev/knowhowERP/F18_knowhow$ git push origin fmk_migration Ernad Husremović
17:10 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
24.08.2012 Ernad Husremović
17:10 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
verzija server db-a je bila 4.4.8
a verzija 1.1.8 prije 1.3.0
Ernad Husremović
17:08 Nove funkcije #29779: "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
http://redmine.bring.out.ba/issues/29724#note-49
Ernad Husremović
17:07 Nove funkcije #29779 (Zatvoreno): "fmk_migration" branch - F18 ver >= 1.1.58, server db migration >= 4.4.58
Ernad Husremović
15:58 Podrška #29725 (Zatvoreno): RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
imamo prečih stvari
dodatno, video materijal na ovu temu više nema vrijednost kakvu je prije realizacije imao.
Biće prilike za video materijale. Iskustva iz zaključci koje smo stekli kod izrade ovog svakako će nam svakako biti od p...
Ernad Husremović
15:52 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
nije ništa, video napraviti Saša Vranić
15:17 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
šta je još ostalo ovdje ? Ernad Husremović
13:26 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. podvucimo crtu
sve će nam biti puno jasnije kada se realizuje prva verzija FAKT sa novim brojačem, iščisti FMK sezone nepotrebne stvari (note-6).
Ernad Husremović
13:23 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
> Razni načini unosa dokumenta i manipulisanja, retroaktivno unošenje... ima i toga.
Retroaktivno unošenje je standarna opcija.
Naravno da će korisnici morati unositi uporedo fin naloge za završni 2012, a da pri tome obrađuju i tek...
Ernad Husremović
13:10 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
> Također, naglasio sam da treba dobro skontati ovo oko brojača
Pri čemu smo dogovoroli da će se postojeći algoritmi brojača i varijante koje postoje kod korisnika ostaviti, tako da se tu nema šta posebno skontavati. To kako je radilo...
Ernad Husremović
13:06 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
znači obavezni dio broja je da right(brdok, 3) = /13 za 2013 godinu. I to je sva novost sa stanovišta korisnika.
A na to će ih program upozoriti.
Ernad Husremović
13:04 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
Saša Vranić je napisao/la:
> Također, naglasio sam da treba dobro skontati ovo oko brojača jer recimo dosta klijenata ili ne koriste brojač ili ga koriste na neki sebi svojstven način.
> ...
Kako sam i juče rekao, sve što su korisnici ...
Ernad Husremović
13:01 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
Saša Vranić je napisao/la:
> Kod RNAL-a imamo problem, tamo je numerički brojač.
prebaciti na karakterni brojač kao kod drugih
Ernad Husremović
12:45 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
Razni načini unosa dokumenta i manipulisanja, retroaktivno unošenje... ima i toga.
Ali to bi datum koji se unese za dokument mogao obraditi kako treba. Kako je i napisano,
* ako fakturišem za 21.12.2012, brojač će se gledati za go...
Saša Vranić
12:43 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
Znači, ovo iznosim samo kao tekuće stanje...
Naravno da je 80% i više korisnika sa regularnim načinom korištenja.
Saša Vranić
12:42 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
Također, naglasio sam da treba dobro skontati ovo oko brojača jer recimo dosta klijenata ili ne koriste brojač ili ga koriste na neki sebi svojstven način.
Naravno, da su upućivane primjedbe za ovo, da se počne koristiti regularno kak...
Saša Vranić
12:39 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
Kod RNAL-a imamo problem, tamo je numerički brojač. Saša Vranić
08:31 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
naime zamisao je da se u novokreiranoj bazi može više puta napraviti generacija dokumenata početnog stanja, a onda kada se utvrdi da je sve ok pokreće se opcija brisanja starih podataka https://trello.com/c/JDueRIXg
Treba imati na umu ...
Ernad Husremović
08:25 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
jedino što se tiče brisanja dokumenata odmah, to neće tako funkcionisati po svoj prilici
Ernad Husremović
08:10 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
Ernad Husremović je napisao/la:
> h2. F18 user backup/restore
> ...
zar nije lakši metod koji sda koristimo ručno
# nova db bringout_2013 template bringout_2012
# briši dokumente 2012
# prebaci početno
sve ovo se na nivou psq...
Jasmin Beganović
08:58 Nove funkcije #29770: F18 prenos početnih stanja
ovo nam ne treba prije februara Ernad Husremović
08:27 Nove funkcije #29770 (Zatvoreno): F18 prenos početnih stanja
https://trello.com/c/JDueRIXg Ernad Husremović
08:21 Nove funkcije #29769: F18 user backup restore
http://redmine.bring.out.ba/issues/29766#note-11
template opciju nisam koristio. eto sam nešto novo naučio. super.
Ovo je što se tiče same generacije početnog stanja dobra varijanta.
U prilog klasičnom backupu ide činjenica da s...
Ernad Husremović
08:19 Nove funkcije #29769 (Zatvoreno): F18 user backup restore
https://trello.com/c/sx2MSdwe Ernad Husremović
08:05 Greške #29767 (Zatvoreno): F18 nakon upgrade-a na 4.6.1 travis failed
Ernad Husremović
08:05 Greške #29767: F18 nakon upgrade-a na 4.6.1 travis failed
> ono što me čudi je to što F18_test nije ispao usljed provjere nove verzije 4.6.1.
ovo nisam istraživao
izvršio upgrade baze, prvo 4.5.9 pa onda 4.6.1
Ernad Husremović
07:11 Greške #29767: F18 nakon upgrade-a na 4.6.1 travis failed
to je radi toga što testna baza nije upgrade-ovana na novu verziju.
ono što me čudi je to što F18_test nije ispao usljed provjere nove verzije 4.6.1.
izgleda kao check server db proceduru treba ranije pozvati ?
Ernad Husremović
06:55 Greške #29767: F18 nakon upgrade-a na 4.6.1 travis failed
https://github.com/knowhow/F18_knowhow#nakon-db-upgrade-a Ernad Husremović
06:55 Greške #29767 (Zatvoreno): F18 nakon upgrade-a na 4.6.1 travis failed
Ernad Husremović

11.12.2012

16:41 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
najbolje napravi to odmah dok si "vruć" sa opcijom Ernad Husremović
16:40 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
to je aktuelno samo za jednog korisnika, tako da ne treba ići kroz automatski upgrade.
najlakš u F18 opciju koju ćemo nakon upotrebe izbrisati
Ernad Husremović
16:14 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ostalo jedino da se napravi skripta koja će napraviti kopiranje ovih podataka iz fakt_doks->idradnal u txt memo polje za sve dokumente Saša Vranić
13:51 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ispis objekta na dokumentima txt, odt...
filteri kod pregleda dokumenata po objektu itd...
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/7830a14e21aa72d87b0d5e638530889a7ef45ef5
Saša Vranić
12:09 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
funkcija je po novom imenovanju fakt_objekat_id()
a što se tiče setovanja to se može ispustiti sada pošto se to odrađuje za sva ta dodatno polja odjednom.
Ernad Husremović
12:00 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ne razumijem u čemu je problem zar se funkcija ne može koristiti u filteru Ernad Husremović
11:15 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/d16d7fa44af0a29009c0331ca5dc79b8fff3c1cb
Da, tako i napravljeno, obezbjedio sam parametar i unos obeketa na unosu dokumenta i njegovo ažuriranje u fakt_fakt->txt polje.
Sada po...
Saša Vranić
10:41 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
h2. "fakt_objekti" funkcija
Pošto je ovo neovisna, a odnosi se na mogućnost fakturisanja po objektima. Otvori parametar "fakt_objekti"
znači
Ernad Husremović
10:39 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
> Međutim kod *zapisivanja* parametara treba uvijek upisati sve parametre, bez obzira da li se koriste ili ne.
provjerio sam to tako i radi već sada:
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/master/fakt/fakt_unos_dokumenta.prg#L...
Ernad Husremović
10:37 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
znači
- konkretno dodati idradnal u txt kao _memo [ 20 ]
- uvijek u txt polje, prva stavka upisati sadržaj tih 20 parametara
Ernad Husremović
10:35 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
treba inicijalizirati varijable u svakom slučaju Ernad Husremović
10:30 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
sve trpaj u "txt":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/master/fakt/fakt_unos_dokumenta.prg#L705
međutim ovaj kod nije dobar:
Ernad Husremović
09:35 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
prije je to bilo polje fakt_doks->idradnal Saša Vranić
09:34 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Jedino ostaje pitanje gdje pohraniti podatak o samom objektu na nivou dokumenta, u fakt_atribute kroz prvu stavku dokumenta ? Saša Vranić
16:12 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/2a952486494ef8b4976701c1fde87278cffc5082
ubacio sam i setovanje unutar txt memo polja ove podatke, napravio ispis u pregledu dokumenata fakt, provjerio i ispravio izvještaj kontro...
Saša Vranić
11:31 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
Rezimiraću ono što smo do sada dobili i naučili:
# video materijali su dobar i efikasan način komunikacije između developera u ovakvim situacijama
# a pod "ovakvim situacijama" mislim na upgrade, analizu i promjenu postojećih opcija
# n...
Ernad Husremović
11:12 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
Nisam sebi zadao par minuta, nego si rekao da napravim video od par minuta pa sam shvatio da to treba da bude nešto kratko, to je sve.
A to za qtime, tražio sam ali očigledno da sam ćorav.
Saša Vranić
10:54 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
> Prvo to je video od par minuta koji prikazuje na koji način se prenose dokumenti iz RNAL-a u FAKT i kako se setuje broj veze.
Ako je ovo tačno:
> ...
Onda je ovo video materijal kome nedostaje kraj, kako sam gore rekao.
> Opcije, pr...
Ernad Husremović
10:46 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
to se radi tako što nakon što pritisneš ono dugme za snimanje on ti kaže: click (full screen) ili odaberi dio ekrana koji snimaš
Ernad Husremović
10:45 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
Saša Vranić je napisao/la:
> Ernad Husremović je napisao/la:
> ...
a) ali se može povećati FMK ekran.
b) postoji opcija quicktime-a da se odredi samo dio ekrana koji se snima
Ernad Husremović
10:43 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
> pa dobro, ali zašto onda ne bi to dodali u fakt_atribute kao stavka broj 1 dokumenta, ovo fakt->txt polje je nezgodno za hendliranje
ne mijenjaj ništa.
Ernad Husremović
09:23 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
Ernad Husremović je napisao/la:
> 1) veliki dio ekrana je neiskorišten (sivi dio)
nisam uspio pronaći način da radim capture samo dijela ekrana
Saša Vranić
09:22 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
Ernad Husremović je napisao/la:
> jedna stvar mi nije takođe nije jasna, sa stanovišta F18 koda.
> ...
pa dobro, ali zašto onda ne bi to dodali u fakt_atribute kao stavka broj 1 dokumenta, ovo fakt->txt polje je nezgodno za hendliranje
Saša Vranić
09:20 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
Ernad Husremović je napisao/la:
> pogledao sam video.
> ...
ajjj, al ga nisam dobro napravio :)
Prvo to je video od par minuta koji prikazuje na koji način se prenose dokumenti iz RNAL-a u FAKT i kako se setuje broj veze.
Opcije,...
Saša Vranić
14:21 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. FAKT razgovor sa sašom
U telefonskom razgovoru dogovorili:
# 2012 ne dirati ništa
# 2013 jednostavno dodati /13
# proširiti polje fakt brdok da bude 8+4 = 12
# ovo jedno polje dodatno će se koristiti za povećanje default veličine nu...
Ernad Husremović
13:42 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. sufix na brojaču mi se sviđa
Kako više razmišljam tako mi se ovo sve više sviđa. Osim proširenja polja u nekim dokumentima i promjene algoritma brojača sve ostale funkcije ostaju validne - ne treba ništa posebno intervenirati.
Ernad Husremović
13:33 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. F18 user backup/restore
gornju operaciju može praktično uraditi neka user level opcija backup/restore sistema.
# F18 backup bringout_2012 => bringout_2012.tar.z
# F18 restore => koja baza bringout_2012 u koju bazu: bringout_20...
Ernad Husremović
13:31 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. kada se baze switchaju ?
Baze se trebaju switchati nakon što se okonča sa završnim računom. Do tada je procedura sljedeća:
u bringout_2012 se nalaze podaci 2012, 2013:
# fakt, pos dokumenti se ne mogu mijenjati kod kojih je da...
Ernad Husremović
13:28 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. Test
Odustajem od video materijala, nakon ideje o brojaču .. mislim da na to ne treba trošiti vrijeme.
Treba isprobati ovu zamisao odmah.
Najbolje uzeti modul FAKT. U njemu u brojaču dodati
pseudo kod:
Ernad Husremović
13:21 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
time ćemo se svakako i mi i korisnici prilikom switchanja između godina lakše snalaziti - uvijek ćemo znati da hvatamo dokument iz 2013 po ovom sufixu
Ernad Husremović
13:20 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. brojač je rješenje !?
Hiljadu sam stvari razmišljao (kako ovo da se implementira) a sada mi je jedna stvar "zapala" za oči ...
Zašto bih se uopšte patili sa unosom novih polja ? Zašto jednostavno ne uvedemo za obavezan sistem broja...
Ernad Husremović
13:17 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
svrha video materijala:
h2. F18 i NG
Kako opcije razdvajanja sezona nisam dugo radio, svakako će mi dobro doći da se podsjetim.
Što se F18 tiče, ideja je da se u potpunosti isključe operacije razdvajanja sezona na početku godine...
Ernad Husremović
13:13 Nove funkcije #29766: F18 i nova godina
h2. video fmk sezone prenos početnog stanja
U skladu sa http://redmine.bring.out.ba/issues/29725#note-24, napraviti
- FMK razdvajanje sezona, prenos u novu godinu
- FMK TOPS funkcioniše drugačije (može se u njega unositi više go...
Ernad Husremović
13:11 Nove funkcije #29766 (Zatvoreno): F18 i nova godina
Ernad Husremović
09:31 Podrška #28966 (Zatvoreno): fakt_fakt->opis koristi li neko ?
Saša Vranić

10.12.2012

08:04 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
na trello kartici postoji link na neki commit u kome su rađena brisanja koda vezanog za ovu opciju Ernad Husremović
08:01 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
jedna stvar mi nije takođe nije jasna, sa stanovišta F18 koda.
Ja sam izbrisao polje dok_veze u fakt. Međutim rnal nisam dirao ništa. Takođe se ne sjećam da sam brisao aplikativni kod koji se odnosi na ovu funkciju.
Ako je to tako,...
Ernad Husremović
07:52 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
na ovu temu koliko se sjećam ima dosta veznih ticketa. navesti ih Ernad Husremović
07:48 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
- glavna *svrha* ove opcije je mogućnost pregleda fakturisano - nefakturisano (nije prikazano)
- najveći problem, o čemu smo mnogo diskutovali usmeno i pismeno je mogućnost *ispravke*, kao djelimični *odabir* dokumenata
To takođe n...
Ernad Husremović
07:36 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
pogledao sam video.
1) veliki dio ekrana je neiskorišten (sivi dio)
2) bez teksta objašnjenja i bez govora je teško razumjeti funkciju - ako gledalac ne zna dobro o čemu se radi, video neće biti od velike koristi
Svrha ovog vide...
Ernad Husremović

07.12.2012

14:49 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Saša Vranić je napisao/la:
> ovdje je najlakše znači napraviti isto što je i bilo, samo što bih ja ovu tabelu preimenovao u tabelu
> ...
napravi tako
Ernad Husremović
12:26 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ovdje je najlakše znači napraviti isto što je i bilo, samo što bih ja ovu tabelu preimenovao u tabelu
* fakt_objekti.dbf
I stavio je na server pod semafore itd... klasični šifrarnik i postavio kako je i bilo.
To je svakako jedn...
Saša Vranić
11:44 Greške #29560 (Zatvoreno): POS, ručni unos zaduženja, ne može se dodati nova šifra u šifraniku robe
ovo je napravljeno Saša Vranić
10:10 Greške #29698 (Zatvoreno): F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Saša Vranić

06.12.2012

13:53 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
a jesam dobro video napravio, baš sam ga dobro napravio :) Saša Vranić
13:42 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
a završio je... Saša Vranić
13:40 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
napravio sam kratki video...
pokušao upload sa quicktime, upload završi ali obrada stoji već 3 sata, prekinuo.
Sada sam direktno napravio upload na youtube stranici i stoji da je u redu čekanja itd...
Link je ovaj: http://youtu...
Saša Vranić
10:09 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
Sve se obavlja u ovom dijelu koda
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/master/rnal/rnal_export_fmk.prg#L63
prilikom prenosa se također, do sada imala mogućnost promjena podataka isporuke
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/b...
Saša Vranić
10:21 Podrška #29738 (Zatvoreno): FAKT 1.4.34, greška pri izradi ponude
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/9ce7c2fca7406854cf3af734ff56afd2911b6ff1
ispravljeno
Saša Vranić
10:06 Podrška #29738: FAKT 1.4.34, greška pri izradi ponude
Jasmin Beganović
10:06 Podrška #29738 (Zatvoreno): FAKT 1.4.34, greška pri izradi ponude
Jasmin Beganović
09:58 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
Ernad Husremović je napisao/la:
> da li se brzo može vratiti u funkciju ovo u F18 pri čemu bi se u obje organizacije (RG i HANO) koristio jedan jedinstveni uslov:
> ...
Praktično je to neovisna opcija...

Saša Vranić

05.12.2012

11:54 Podrška #29723 (Zatvoreno): F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
Saša Vranić
11:52 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
ono što je bitno naglasiti je, upgrade mora ići
1. 4.5.9
2. >= 4.6.0
Saša Vranić
11:51 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
"commit":https://github.com/knowhow/fmk/commit/0aeb994de8ca5c2001e5c9e0232594849a77f3d8 Saša Vranić
11:44 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
hm, sad sam se sjetio da sam mogao vjerovatno i u prereq sekciju paketa 4.6.0 staviti ovu funkciju Saša Vranić
11:23 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
znači ovako...
U paketu 4.5.9 se ne može odmah i izvršiti funkcija primary_keys_on_off() zato što je u transakciji pa ne postoji još praktično...
Ono što sam napravio je da se unutar paketa 4.5.9 ona kreira...
U paketu 4.6.0 se...
Saša Vranić
10:53 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
napravio verziju update paketa 4.5.9
http://code.google.com/p/knowhow-erp-f18/downloads/detail?name=f18_db_migrate_package_4.5.9.gz&can=2&q=
a sada pravim verziju 4.6.0
on će provjeravati da li ovaj paket postoji 4.5.9 prije nje...
Saša Vranić
10:04 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
a gdje ćemo staviti ovu funkciju, unutar paketa u2 ili fmk ? Saša Vranić
10:01 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
da, testirao sam i ja Saša Vranić
09:59 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
ovo radi Ernad Husremović
09:59 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
Ernad Husremović
09:59 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
da, treba xtrole Saša Vranić
09:54 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
> ALTER FUNCTION fmk.primary_keys_on_off() OWNER TO postgres;
zar ower ne treba biti neko drugi (xtrole) ili ko je već kod drugih stvari ?
Ernad Husremović
09:49 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
međutim, kada pozovem funkciju Saša Vranić
09:48 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
ispravio greške unutar funkcije Saša Vranić
09:18 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
ovo nije gotovo, ovo trebam ja pripremiti ? Saša Vranić

04.12.2012

13:30 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
fakt_fakt_atributi.dbf preimenovani u fakt_pripr_atributi.dbf
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/df26b47548ee3e473340c8497e2fecc9d1c5e182
Saša Vranić
13:19 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ne nemaju, to je hano baza Saša Vranić
13:13 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
> Pošto ovo radi Hano, izlaz se pravi prema Rama-glas-u recimo i povezuje se sa objektom/radnim nalogom iz ovog šifranika.
> ...
Sve pričaš o FMK bazi podataka hano ?
Da slučajno HANO i RG baze podataka u FMK nemaju neke dijeljene po...
Ernad Husremović
13:12 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
da li se brzo može vratiti u funkciju ovo u F18 pri čemu bi se u obje organizacije (RG i HANO) koristio jedan jedinstveni uslov:
if rnal()
. ....
endif
pri čemu hano kao i do sada ne bi radio ništa sa rnal-om
ili je potreban poseba...
Ernad Husremović
13:08 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
postavlja se logično pitanje, koja je razlika između fakturisanja hano i ramaglas u ovom kontekstu ?
i ramaglasu su bitni radni nalozi, odnosno kojem se objektu fakturiše.
zar ovo sve nije jedna te ista stvar, s tim što ta praćenja...
Ernad Husremović
13:07 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
upravo uzimam to za čagu, nego ovo mi je friško pa samo da ispišem Saša Vranić
13:03 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
očeivao sam da ćeš prvo završavati čagu ? Ernad Husremović
13:03 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
to je znači "objekat isporuke" ali je neko stavio RNAL, ne znam zašto, vjerovatno kao svaki objekat građevinski je jedan radni nalog - tom logikom vođeno Saša Vranić
13:00 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
ova funkcionalnost je najbitnija magacioneru jer to njemu služi da zna šta je isporučeno prema objektu itd... Saša Vranić
12:59 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
na FAKT/kartica izvještaju postoji uslov po radnom nalogu, tako da se može dobiti praktično sva roba isporučena za pojedini radni nalog Saša Vranić
12:56 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
znači postoji šifrarnik radnih naloga (id, naz) u koje unose šifru i naziv objekta na kojem rade, recimo
* 1001 - importane sarajevo
* 1002 - centar 22 maglaj
* 1003 - merkator centar sarajevo
itd...
prilikom unosa izlaza u FA...
Saša Vranić
11:39 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
isto kao i za rnal, napravi video od par minuta Ernad Husremović
11:36 Podrška #29724: FAKT fakturisanje po objektima
objasni kako se to sada koristi sa FMK, opiši, referenciraj se na releventne dijelove FMK koda Ernad Husremović
11:35 Podrška #29724 (Zatvoreno): FAKT fakturisanje po objektima
Ernad Husremović
11:53 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
h2. zašto ?
Radeći na fakt_atributima po stavkama uočio sam da je taj aplikacije pun "smeća".
Slična je stvar i sa fakt_doks atributima koji su smještani na sve strane i svakako.
fakt_atributi implementacija je dobra, ali je mog...
Ernad Husremović
11:45 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
h2. brzopotezno rješenje pohrane podataka
dosadašnje rješenje je proširivalo fakt tabelu sa ovim poljem doks_veze je li tako ?
postoji li i dalje to polje ?
ako postoji, iskoristiti ga. ako ne postoji, onda se može ta infomacija smjes...
Ernad Husremović
11:40 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
da li je još nešto ostalo u rnal prije migracije na F18 ? Ernad Husremović
11:38 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
napravi video od par minuta koji pokazuje kako to funkcioniše
u quick time-u imaš opciju publish, share video tako nekako koja sve publikuje
pushiraj to na bring.out.sa google account
Ernad Husremović
11:36 Podrška #29725: RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
opiši kako to sada funkcioniše u FMK, referenciraj se na relevenatne dijelove koda.
Ernad Husremović
11:36 Podrška #29725 (Zatvoreno): RNAL - FAKT vezni dokumenti, video kao sredstvo komunikacije između developera
https://trello.com/c/Q103JQSd Ernad Husremović
11:32 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
baš sam ovo dobro smislio Ernad Husremović
11:30 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
h2. sezonski podaci krpaža
hmmm mislim da imam rješenje
trebamo označiti sezonske podatke parametrom
set_metric("foreign_key", "off") (ovo pišem napamet - pogledati kako glasi PLSQL funkcija i kako se poziva)
dodaćemo u u upgrade s...
Ernad Husremović
11:01 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
radi starih podataka smo ukinuli ključeve Saša Vranić
11:01 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
ovo radi na podacima gdje fakt_fakt ima primarni ključ bez problema, evo sad sam testirao Saša Vranić
10:59 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
naravno da mora postojati primarni da bi se setovao foreign key
h2. može li se updater ispraviti ?
ovdje se desi begin transakcije https://github.com/knowhow/updater/blob/master/loader/loaderwindow.cpp#L943
mislim da postoji ...
Ernad Husremović
10:57 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
uglavnom ovo je ispravna prereq struktura... koja bi se koristila Saša Vranić
10:56 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
da, identična stvar je kao i kada ručno pozovem ovaj upit unutar pgadmin-a Saša Vranić
10:53 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
ovo sam napravio i to sada radi.... međutim opet sam dobio istu grešku Saša Vranić
10:53 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
međutim, izgleda da nije uopšte ovo u pitanju... nego u sezonskim podacima nemamo primarne ključeve na fakt_fakt tabeli Saša Vranić
10:52 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
a šta ako se ova izmjena napravi u postojećem: Ernad Husremović
10:41 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
> Unutar transakcije je kreiranje tabele, i onda se radi ovaj ALTER ali on nije vidljiv praktično jer transakcija nije završena.
hmm da ... a trebalo bi da svaki skok sa verzije na verziju bude posebna transakcija ...
ovo prerequi...
Ernad Husremović
10:37 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
što znači treba ovakav query otprilike: Saša Vranić
10:22 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
da, postoji...
*primjer:*
Saša Vranić
10:19 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
... koliko mi se čini da postoji varijanta unuar package.xml da se navede prerequsite sekcija, ali nisam 100% siguran
tako da bi mogao reći prereq = 4.5.3 recimo
Saša Vranić
10:15 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
praktično bih trebao prvo napraviti
* upgrade sa 4.5.3 // kreira se fakt_atributi
* upgrade sa 4.6.0 // radi se alter itd...
Saša Vranić
10:14 Podrška #29723: F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
testirao upgrade...
na bazi 2010 dobijam ovo:
Saša Vranić
10:10 Podrška #29723 (Zatvoreno): F18 db migrate paket 4.6.0 ( prije upgrade-a potreban prvo 4.5.9 )
Saša Vranić
10:02 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
i naravno vzeljka verzije Ernad Husremović
10:01 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
svakako upradi i upgrade naše baze na 1.4.x Ernad Husremović
09:50 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
sjećam se zašto su testovi čitavo vrijeme prolazili uspješno - ja sam u test proceduru stavi reset_semaphore("rj") kada sam prilikom testiranja na to naletio.
Ali se greškom nisam vraćao na samu instalacijsku proceduru, da provjerim d...
Ernad Husremović
09:48 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja

Ne znamo šta će se desiti u situaciji kada se full sync okone nakon prekoračenja limita (broj ids > 1000)
možda bi reset_commit u full_sync izazvao neku najnoviju beskonačnu petlju.
Ernad Husremović
09:48 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Vraćeno na prvobitno stanje...
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/54051fc8230ab91721fc0713f02fc6359a07decd
Saša Vranić
09:47 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
da, nakon ovoga, pobrisao lokalne podatke uzeo ponovo praznu bazu i pokrenuo aplikaciju, sada je sve uredno kreirano Saša Vranić
09:45 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Saša Vranić je napisao/la:
> da, to je tačno, u međuvremenu sam pronašao i ovaj bug:
> ...
onda, kako sam u predhodnim komentarima rekao, trebaš poništiti efekte prednonog commit-a (vrati full_sync prvobitno stanje) i sve ponovo testir...
Ernad Husremović
09:42 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
da, to je tačno, u međuvremenu sam pronašao i ovaj bug:
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/7623c624d8d94eef5d36a35c6f327b490d1b6ef1
kod samog kreiranja tabela se dešava ovaj reset_semaphore_version koji to odrad...
Saša Vranić
09:32 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Saša Vranić je napisao/la:
> napravio sam ovo:
> ...
ali nisi provjerio koja je razlika u logici funkcija reset_semaphore() i nuliraj_ids ...
Možda nuliraj_ids uopšte ne treba ?
Možda je moguće spojiti reset_semaphore i nuliraj...
Ernad Husremović
09:27 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Saša Vranić je napisao/la:
> postoji ova funkcija reset_semaphore.... https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/bb40dec430e3505c4cc0637408f072d92e62ee92/common/semaphores.prg#L298
> ...
u opcijama kreiranja tabela se uvijek treba pozi...
Ernad Husremović
09:25 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
napravio sam ovo:
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/18b6b9f0b213ec3ebb1ccc5e1e032ff01519df09
i sada je full sinhro ok
znači, prije full_synchro pozovem reset_semaphore... funkciju koja će napuniti semafor ta...
Saša Vranić
09:08 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
postoji ova funkcija reset_semaphore.... https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/bb40dec430e3505c4cc0637408f072d92e62ee92/common/semaphores.prg#L298
ona praktično radi taj insert u praznu tabelu, možda nju treba koristiti umjesto ...
Saša Vranić
09:04 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
sada je ova funkcija vratila -1 kao rezultat i to je ok, međutim sporna je funkcija
nuliraj_ids...
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/bb40dec430e3505c4cc0637408f072d92e62ee92/common/semaphores.prg#L549
a ona se poziva i...
Saša Vranić
08:49 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
i nakon ove optimizacije #29703
opet imamo beskonačnu petlju na rj tabeli
gledam u semaforu, u semaphores_rj tabeli nema ništa, prazna je.
Saša Vranić

01.12.2012

15:39 Nove funkcije #29703 (Zatvoreno): get_semaphore_version optimizacija
uradjeno u 1.4.0 Ernad Husremović

30.11.2012

10:09 Nove funkcije #29703: get_semaphore_version optimizacija
f18_test=# SELECT version, last_trans_version from fmk.semaphores_fakt_doks where user_code='test1' UNION SELECT -1,-2 ORDER BY version DESC; Ernad Husremović

29.11.2012

14:24 Nove funkcije #29703: get_semaphore_version optimizacija
zabavan je ovaj SQL :) Ernad Husremović
13:34 Nove funkcije #29703: get_semaphore_version optimizacija
sada ta funkcija prvo provjerava broj redova, pa pravi query
to se može uraditi u jednom query-ju:
f18_test=# SELECT version from fmk.semaphores_fakt_doks where user_code='test' UNION SELECT -1 ORDER BY version DESC LIMIT 1;
Ernad Husremović
13:32 Nove funkcije #29703 (Zatvoreno): get_semaphore_version optimizacija
Ernad Husremović
12:46 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Saša Vranić je napisao/la:
> ne, ta funkcija u toj tački vrati 0, a ne -1
kada nema zapisa get_semaphore_version vrati -1
Ernad Husremović
11:43 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
zato što nema zapisa u bazi Saša Vranić
11:43 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
ne, ta funkcija u toj tački vrati 0, a ne -1 Saša Vranić
11:41 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
da, evo ovdje se to desi....
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/7dace34f553e002d7ec1676f3e870998390b9ebb/common/my_use.prg#L235
pošto nema verzije, ta funkcija vrati NULL pretpostavljam
Saša Vranić
11:39 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
koju bazu je bjasko koristio ? demo sa google code ? pokušaj sa njom.
nikakvo krpljenje sa case-ovima ne dolazi u obzir
Ernad Husremović
11:37 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
> a kasnije sam koristio greatest funkciju da se uvijerim da bude version na kraju bude 0
kasnije sam izbacio ovo greatest jer mi jednostavno ne treba. početna situacija je version=-1, last_trans_version=0. ovo napravi prvi insert
Ernad Husremović
11:36 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
ja sam test radio na db ver 4.5.2 Ernad Husremović
11:34 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
ti case-ovi svakako *ne smiju biti potrebni* to znam Ernad Husremović
11:34 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Saša Vranić je napisao/la:
> stavio si ti to ali u drugoj funkciji reset_semaphore_version
> ...
ako je od ranijih verzija las_trans_version setovano na NULL (iako mi nije jasno da to ikada može biti, s obzirom da odmah iza toga slijed...
Ernad Husremović
11:30 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
stavio si ti to ali u drugoj funkciji reset_semaphore_version
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/7dace34f553e002d7ec1676f3e870998390b9ebb/common/semaphores.prg#L308
ali se ona kod full_syncho opcije ne koristi, nego ova nu...
Saša Vranić
11:28 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
Ernad Husremović je napisao/la:
> ne razumijem ja sam ovo ispravljao, možda si ti kasnije pobrisao ono što sam radio ?
> ...
last_trans_version je stavljeno da bude 0 prvi put a ne NULL
Ernad Husremović
11:23 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
hm ali nije moguće, travis testovi ne bi prošli da to nisam uradio
Ernad Husremović
11:19 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
možda ja to nisam comitovao ?! Ernad Husremović
11:18 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
ne razumijem ja sam ovo ispravljao, možda si ti kasnije pobrisao ono što sam radio ?
> međutim, ako nije bilo zapisa nikakvih, prvi put se pokreće sinhronizacija podataka, last_trans_version = NULL što ne odgovara.
ja sam dobro se ...
Ernad Husremović
11:11 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
dobro, greška je ovdje, upravo onaj dio o kojem smo diskutovali...
nuliraj_ids....
funkcija full_synchro poziva funkciju nuliraj...
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/7dace34f553e002d7ec1676f3e870998390b9ebb/common/se...
Saša Vranić
10:46 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
https://trello.com/c/9DBgtl8r Ernad Husremović
10:43 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
treba u travis u slučaju errora dodati cat F18.log-a Ernad Husremović
10:43 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
pretpostavljam da se i travis sinoć "bunio" radi ovog bug-a Ernad Husremović
10:33 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
posljednje promjene su značajan upgrade
kod narednog verzioniranja postaviti verziju na 1.4.0
Ernad Husremović
10:30 Greške #29698: F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
F18.log Jasmin Beganović
10:29 Greške #29698 (Zatvoreno): F18, 1.3.80, rj sync beskonačna petlja
prvo pokretanje na empty bazu RJ sync uđe u petlju Jasmin Beganović
12:40 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
otvoriti poseban ticket za ovo Ernad Husremović
12:40 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
Ernad Husremović je napisao/la:
> h2. upgrade pa briši smeće
> ...
ovo se sve može riješiti kroz sql migracijske skripte:
# insert into atributi from stare strukture
# delete polja koja nam više ne trebaju
a što se tiče inicijalni...
Ernad Husremović
12:38 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
h2. upgrade pa briši smeće
koliko vidim ovdje je ključna stvar na koju treba dobro riješti kupljenje podataka iz starih struktura, te nakon toga ne ostavljati te beskorisne podatke - pobrisati smeće nakon što se napune atributi
Ernad Husremović
12:36 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
pregledao sam kod, koliko vidim fakt_fakt_atributi jeste praktično privremena tabela i odnosi se na stavke u pripremi.
Jedino što je zbunjujućeg imena.
bolje je da bude fakt_pripr_atributi.dbf, s obzirom da fakt_pripr.dbf sadrži st...
Ernad Husremović
12:26 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
"atribut char(50) ?":https://github.com/knowhow/fmk/commit/d7c8e39cef67553b5f1ff0fb49e5074323d7aacd#L0R4026
to je bezveze.
Staviti tip text, tako da uopšte neće biti ograničenja na dužinu - broj karaktera atributa.
A što se tiče dbf-...
Ernad Husremović
12:23 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
kada malo razmislim fakt_fakt_atributi koji sadrži podatke lokalnih atributa je suvišan.
Treba samo imati pripr_fakt_atributi koji sadrži podatke dokumenta u pripremi.
Tako smo koliko se sjećam na kraju i dogovorili da uradim. Je l...
Ernad Husremović
12:22 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
Saša Vranić je napisao/la:
> * dokumenta
> ...
ne razumijem. kad je dokument u pripremi podataka nema na serveru. Sve što trebaš uraditi je promjeniti u lokalnom dbf-u atribute.
Da li postoji pripr_fakt_atributi.dbf ili samo fakt_...
Ernad Husremović
12:12 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
h2. fakt_doks_atributi
analogno atributima vezanim za stavke, najbolje odmah realizovati i atribute vezane za dokument
fakt_doks_atributi
time bi se fakt_doks polja raznorazna c1, c2 vako nako ugasila, takođe bi trebalo sasvim e...
Ernad Husremović
12:08 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
nakon migracije treba napraviti opciju da se podaci iz starih struktura pobrišu da ne stvaraju zabunu i zauzimaju prostor bez potrebe.
ovo se može uraditi i "ručno" - odgovarajućim skriptama koje bi te stvari po uspješnom okončanju mi...
Ernad Husremović
12:05 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
da li si ti napravio odgovarajuće upgrade procedure - da se podaci iz stare strukture prebace u atribute ?
tako da korisnici koji su ovo koristili ne izgube podatke.
Pretpostavljam da je sličnu stvar potrebno napraviti i kod migracije...
Ernad Husremović
12:01 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
ovo imati na umu kada se bude radilo oko ove opcije. Inače je u njoj opcija unosa teksta na kraju fakture urađena grozno da groznije ne može biti (za to već postoji ticket) tom prilikom svakako treba kompletan unos dokumenta redizajnirati Ernad Husremović
11:59 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
da sam bio na tvom mjestu, ako sam već "razrovao", svakako bih razbio dosadašnji koncept da se header fakt dokumenta veže sa prvom stavkom.
unos bi logično trebao biti organizovan:
# header (i footer - opis dokumenta)
# stavke
##...
Ernad Husremović
11:55 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
testovi padaju jer su se pojavila nova polja kod unosa.
1) uočavam da su ta polja dosta "nagurana" - ružno formatirana - kada se već kod čisti, napraviti da to vizuelno bude pregledno
2) sva ta polja ne trebaju biti po defaultu enabled...
Ernad Husremović
09:18 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
a ha, hvala, trebam pročitati, jer svo vrijeme zapravo nemam pojma o čemu pričamo Saša Vranić

28.11.2012

16:50 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
Ovaj dokument će ti biti od pomoći da se detaljnije upoznaš sa travisom: https://trello.com/c/ZTUcoMdD
Ernad Husremović
16:42 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
Ernad Husremović je napisao/la:
> prati travis build. ako pocrveni, vjerovatno treba uraditi korekcije u testnom dijelu
> ...
oborio si build https://travis-ci.org/knowhow/F18_knowhow
generalno, kada radiš development uvijek ostavi ...
Ernad Husremović
14:14 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
izbacio sam one _txt3a, _txt3b, _txt3c gdje su se smještali podaci partnera itd....
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/8fbdbf0cc774b97ae494e0d21617ce65cf72fd99
Saša Vranić
14:02 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/0b00801e014ca0d8bf62fd46ee90b86073eab9a0 Saša Vranić
13:13 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
prati travis build. ako pocrveni, vjerovatno treba uraditi korekcije u testnom dijelu
test/i_fakt.prg
Ernad Husremović
12:51 Podrška #29696: FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
ko krčenje šume :)
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/c7bc4339bb330ceac4b54c7b286a2444f2bc15d5
uprostio pojedine dijelove, pobrisao šta ne treba... proširio polja otpremnice i narudžbenice prilikom unosa po defa...
Saša Vranić
12:49 Podrška #29696 (Zatvoreno): FAKT, unos dokumenta, sređivanje kod-a
opcija poprilično zapuštena.... treba izbrisati ono što ne treba i uprostiti pojedine dijelove koda
Saša Vranić
15:03 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
jedina stvar koja mi je sumnjiva je promjena broja dokumenta itd... to sada treba vidjeti šta i kako
recimo imam u pripremi dokument 10-10-00500 nakon što sam rekao štampanje i on mi je automatski setovao brojač
* dokumenta
* at...
Saša Vranić
15:00 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
stvar je što se kod insert-a podataka na server uvijek dešava
* DELETE atributi za dokument 10-10-00301
* INSERT atribut 1 dokumenta 10-10-00301
* INSERT atribut 2 dokumenta 10-10-00301
* INSERT atribut 3 dokumenta 10-10-00301
tako da ...
Saša Vranić
15:00 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/7dace34f553e002d7ec1676f3e870998390b9ebb
hendliranje praznih vrijednosti atributa...
znači, ako je vrijednost prazna neće se zapis dodavati na server....
ako smo ipak dodali...
Saša Vranić
14:50 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
hm.... ovdje sada imamo još dilema
recimo, ako ne popunimo polje atributa ono ne bi trebalo ni da se ažurira na server...
međutim, imamo situaciju:
* ažuriramo neki atribut
* naknadna ispravka dokumenta, ukinemo taj atribut (po...
Saša Vranić
14:49 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
na unosu sam radio #29696 Saša Vranić

27.11.2012

16:13 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
"4.5.2 verzija db paketa":https://github.com/knowhow/fmk/commit/d7c8e39cef67553b5f1ff0fb49e5074323d7aacd Saša Vranić
16:11 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
ali definitno unos fakture treba razriješiti sa ovim... to je šuma Saša Vranić
14:53 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
jedino još ne znam kako da napravim opciju atributa, možda kao listu u parametrima Saša Vranić
14:51 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
praktično kod unosa dokumenta imamo: Saša Vranić
14:46 Podrška #28966: fakt_fakt->opis koristi li neko ?
fakt, atributi:
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/b30c9a0a1b4f4a86cc90854f94609419b9b512fe
napravio sam čitanje i upisivanje atributa, napravljene 2 tabele:
* server: fakt_fakt_atributi
* local: fakt_atribu...
Saša Vranić
11:21 Podrška #29687 (Zatvoreno): F18 release 1.3.80
Saša Vranić
11:20 Podrška #29687: F18 release 1.3.80
puširane verzije
* ubuntu32
* windows32
na gcode...
Ovo je verzija sa izmjenjenom logikom semafora, update-a podataka itd... izolirana transakcija
Saša Vranić
11:20 Podrška #29687 (Zatvoreno): F18 release 1.3.80
Saša Vranić
09:41 Greške #29667 (Zatvoreno): bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić
09:40 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
"setovanje version i last_trans_version":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/1477707c189e918713f6e86a561d0ec95d7cec31
ispravljeno, sada se setuje verzija dobro
Saša Vranić
09:02 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
isključio alert poruke u ovom slučaju.... "commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/5fbcb3dd24e50f3379060bbee9e989cbabfbebe4 Saša Vranić

23.11.2012

16:27 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Znači sada sam testirao rad i sada fino osvježava i dobijem sve što je naknadno došlo u semafore...
Ostalo još da se naprave
* isključiti ALERT-e kod ovih retry operacija
* pronaći uzrok problema što se ne setuje ova verzija
Saša Vranić
16:11 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
i još jedna stvar, kod ovog ponavljanja treba uvesti da se ne pojavljuju alerti
Saša Vranić
16:07 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovo si garant ti nešto čačkao Saša Vranić
16:07 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
e sada jedna stvar koju sam primjetio je da kada se radi update_rec... verzija se ne setuje kako treba
znači nakon update-a podataka imam:
Saša Vranić
16:02 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
by the way nemoj se zaboraviti prijaviti na trello trebaće mi to Ernad Husremović
16:01 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ok :)
sada sam napravio test i uspješno dobio 2 promjene....
idem sada izbaciti i iz ažuriranja one sleep itd....
Saša Vranić
15:59 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
buni se travis https://travis-ci.org/knowhow/F18_knowhow/builds/3327966/#L101 Ernad Husremović
15:57 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
izbaci altd iz repozitorija ako ti je ostalo Ernad Husremović
15:56 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> izbacio to i ispravio ovu grešku sa return, praktično return treba da vrati get_ids_.... zato što ona vraća niz
> ...
od nas dvojice jednog pametnog čovjeka bi mog'o napravit'
Ernad Husremović
15:53 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
izbacio to i ispravio ovu grešku sa return, praktično return treba da vrati get_ids_.... zato što ona vraća niz
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/7aef257e370bcbb87e05d225fe946c6d51f815c6
Saša Vranić
15:43 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ne da je nepotrebno nego je suvišno Ernad Husremović
15:41 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovo je nepotrebno:
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/36972feef850d6480f1bd058595838f32b08cd51/common/semaphores_ids_algoritam.prg#L285
jer smo već u get_ids_... nulirali
Saša Vranić
15:26 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
napravi pull novi pa testiraj sa novim buildom Ernad Husremović
15:25 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
je li sada progulilo ?
svejedno, dodao sam return nakon rekurzivnog poziva ... mislim da je to bilo problematično.
Ernad Husremović
15:24 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić
15:23 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ne mogu se zakačiti više za testni pgsql... nešto je puklo oko interneta, redmine jedva radi Saša Vranić
15:16 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
nešto interneta nestade....
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/36972feef850d6480f1bd058595838f32b08cd51
ispravio sam grešaka....
sada kada sam pokrenuo isti test, desio se rollback i ponovo je ušao u funkciju...
Saša Vranić
14:37 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
stanje semafora: Saša Vranić
14:31 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
moralo bi da je ponovi - da uradi rollback (čime bi rekao - ok ja nisam ništa uradio) i da ponovi select, ali ovaj put sa željkinim dokumentima ...
I to bi bilo praktično rješenje problema.
Mislim da smo napokon blizu rješenja :)
Ernad Husremović
14:30 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ne ne, to je prije ovoga što si ti napravio... idem sada sa ovim novim bildom
Saša Vranić
14:28 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> E sada pošto sam ubacio ovo SET TRANSACTION.... rezultiralo mi je greškom kako si i rekao. CURRENT TRANSACTION ABORTED... i izbacio me.
a šta je sa verzijom koja handlira grešku ? da li ponovi transakciju ?
Ernad Husremović
14:26 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
E sada pošto sam ubacio ovo SET TRANSACTION.... rezultiralo mi je greškom kako si i rekao. CURRENT TRANSACTION ABORTED... i izbacio me. Saša Vranić
14:24 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
stanje semafora fakt_doks prije testa Saša Vranić
14:15 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
dodao sam commit koji radi rollback a nakon toga radi retry a ne QUIT !
Ernad Husremović
14:10 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović
14:08 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
nešto slično se ovdje dešava: http://wiki.postgresql.org/wiki/SSI
trebala bi se desiti greška
Ernad Husremović
14:05 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ali će se onda desiti gledajući ovaj kod "QUIT iz aplikacije ?":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/5fe272caf2b39a15c72d5ef38b1921d789707035/common/semaphores_ids_algoritam.prg#L178
Ernad Husremović
14:04 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
šta to znači trebamo imati Ernad Husremović
14:03 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> UPDATE IDS = NULL i setujem na verziju tekuću a to je 501 tako da ću ovo što mi je željka ubacila samo prebrisati
verzija će biti 500, to znam.
Ali ne znam kakve ću id-ove imati nakon izlaska iz transakcije.
1) da li će moj N...
Ernad Husremović
13:58 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovdje stavite "run_sql_query( BEGIN; SET TRANSACTION ISOLATION LEVEL SERIALIZABLE ) ":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/5fe272caf2b39a15c72d5ef38b1921d789707035/common/semaphores_ids_algoritam.prg#L167 Ernad Husremović
13:56 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
još samo to probajte: ) Ernad Husremović
13:56 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Da ... do je čista reprodukcija problema
Hajde probajte sa varijantom u kojoj se ovo nuliranje obavlja sa
run_sql_query("BEGIN; SET TRANSACTION ISOLATION LEVEL SERIALIZABLE")
umjesto sa običnim "BEGIN" -om kako je sada
Ernad Husremović
13:53 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
a generalno, ako postavim break point između
* SELECT IDS
* UPDATE IDS
i sačekam da željka ubaci dokument mogu vidjeti šta se desilo sa mojim semaforom
desit će pretpostavljam ovo:
IDS = SELECT IDS verzija 500 < imat ću tu j...
Saša Vranić
13:50 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> ja ću se prebaciti na ove druge stvari, već sam dobro skašen od ovoga
Ma da to je najbolje. Ovo je fakat pravo "pipavo" i zamorno ... Čovjeku se mozak bukvalno "skvrči" od razmišljanja na ovu temu :)
U...
Ernad Husremović
13:47 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
http://www.postgresql.org/docs/9.1/static/transaction-iso.html#MVCC-ISOLEVEL-TABLE
defaultni "READ COMMITED" isoltaion level transakcije omogućava da se u toku transakcije *VIDE* stvari drugih transakcija koje su završene
Korisnici...
Ernad Husremović
13:46 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ja ću se prebaciti na ove druge stvari, već sam dobro skašen od ovoga Saša Vranić
13:32 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> Nisam uopšte usmjerio energiju na lock/nelock samo analiziram šta se desilo i radi čega, a to je prikazano u ovim isječcima logova
Objasniću ti šta mislim pod ovim.
Kod dijagnostike treba hipoteze stav...
Ernad Husremović
13:28 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> Jedina stvar koja mi je sinula je sljedeća
> ...
SQL transakcija bi trebala da obezbjedi integritet. To znači da bi drugi korisnik trebao da vidi ili sve ili ništa.
Tvoje pitanje govori da još dosta tog...
Ernad Husremović
13:20 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
u 126 komentaru kažeš: Ernad Husremović
12:04 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Nisam uopšte usmjerio energiju na lock/nelock samo analiziram šta se desilo i radi čega, a to je prikazano u ovim isječcima logova Saša Vranić
12:03 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović je napisao/la:
> Saša Vranić je napisao/la:
> ...
pa stavljao sam dijelove loga koji su bitni sa komentarima šta se događalo
Saša Vranić
12:01 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Jedina stvar koja mi je sinula je sljedeća
* može li biti da sam imamo u IDS-u markiran dokument 10-10-000400 a da u fakt_doks tabeli na serveru taj dokument još nije stigao ?
ovo govorim iz onih razloga što se dešavalo da nestaju ...
Saša Vranić
11:58 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> common/semaphores_full_algoritam.prg: run_sql_query("BEGIN; SET TRANSACTION ISOLATION LEVEL SERIALIZABLE")
Ernad Husremović
11:57 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Vezano za primjer koji si gore naveo note-126:
> // nuliram IDS i setujem verziju na 501
> ...
u toku tvoje SQL transakcije željka završi svoju SQL transakciju.
To mi je nejasno s obzirom da obje transakcije rade update iste ta...
Ernad Husremović
11:53 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Što se tiče ovog problema, radi na njemu do 14:00 max.
Svakako će analiza loga ili testovi sa željkom biti najkorisniji u tom periodu da što više "ogolimo" - izolujemo problem.
Nakon toga se ponovo vrati na pripreme za ramaglas, n...
Ernad Husremović
11:50 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> Dobro, log nam je sada fino pokazao stvar, jesi uočio šta se desilo ?
> ...
ne nisam dovoljno detalljno pročio. zakači log u cjelosti od jutros, u kom vremenskom period se desio konflikt. takođe sortiraj l...
Ernad Husremović
11:48 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> rezime nije u transakciji, rezime je da get_ids_from_semaphore() mora biti pod lock-om, praktično tada niko ne smije upisivati ništa u moj IDS dok ja ne pokupim i setujem na verziju
Dobro. Vidim da svu svoju energiju i analizu usmje...
Ernad Husremović
11:43 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Dobro, log nam je sada fino pokazao stvar, jesi uočio šta se desilo ?
Ja sam iznjeo problematiku, a šta je rješenje... to ne znam.
Saša Vranić
11:41 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> to sam i prije 15 dana isto uočio na prvim testovima a evo se pokazalo sada sa novim logiranjem i tačno
Jedino je tačno da nismo postigli cilj, stvar ne funkcioniše. To što ti zadnjih 15 dana ponavljaš ni...
Ernad Husremović
11:38 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
saša, dosta puta sam rekao, ali to očigledno nismo apsolvirali
Ovo je polazište. Molim te da ga pažljivo pročitaš http://redmine.bring.out.ba/issues/29667#note-83
Ta priča o lock/free operacija na aplikativnom nivu kod operacija či...
Ernad Husremović
11:38 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
to sam i prije 15 dana isto uočio na prvim testovima a evo se pokazalo sada sa novim logiranjem i tačno Saša Vranić
11:37 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
taj lock bi bio jako kratak, praktično lock samo dok ne uradi
* SELECT
* UPDATE
ali je problem što je tabela već lock-ovana od strane željke....
Saša Vranić
11:29 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
da bude reprezentativnije, događaj je ovakav: Saša Vranić
11:24 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovo je opasno: Saša Vranić
11:06 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
evo dijela log-a Saša Vranić
10:56 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
evo, napravio sam tako.... opet smo kuckali i opet sam isprovocirao problem
* imao sam da osvježim jedan dokument
* željka pravila novi i bila u procesu ažuriranja između ona dva sleep-a
* ja sam rekao F5 u pregledu i dobio sao fakt...
Saša Vranić
10:20 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ako je ovaj nasilni (timeout) unlock od strane jaska izazvao gutanje te stavke, test koji si radio *NIJE REPREZENTATIVAN* Ernad Husremović
10:19 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> 1) bjasko odradio odradio unlock fakt_doks iako ga je vzeljka lock-ovala
postoji timeout vrijeme kod unlocka - nakon tog vremena user može unlockovati tabelu čak iako je u stanju "locked"
to je uvedeno da se ne bi desili dead lo...
Ernad Husremović
10:10 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pa i nije situacija kao jučer, imamo sada ove dvije kritične tačke
1) bjasko odradio odradio unlock fakt_doks iako ga je vzeljka lock-ovala
2) bjasko napravio sinhronizaciju podataka sa verzijom koju je on napravio
Saša Vranić
10:05 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
i evo mislim potpuno identična situacija log-a kao i jučer.... Saša Vranić
09:51 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
nisam siguran "šta će user dobiti u update statementu za last_trans_version ":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/5fe272caf2b39a15c72d5ef38b1921d789707035/common/semaphores_ids_algoritam.prg#L168
zato dodaj version, last_tran...
Ernad Husremović
09:43 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> jutros nastavili testove, i evo od 15 dokumenata jedan je opet izgubljen, ali nažalost ne mogu se sjetiti šta sam uradio i u kojem momentu...
> ...
Rekonstruiši događaje na osnovu logova. Ako nešto fali, dopuni log funkcije.
Ernad Husremović
09:42 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
fali mi dokument *10-10-00342*
u nekoj fazi sam lupio F5 i tačno sam vidio da je samo fakt_fakt i fakt_doks2 osvježen, odmah sam znao da će dokument faliti, ali ne mogu se sjetiti u kojoj fazi (mislim na to u kojem je dijelu bila želj...
Saša Vranić
09:41 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
jutros nastavili testove, i evo od 15 dokumenata jedan je opet izgubljen, ali nažalost ne mogu se sjetiti šta sam uradio i u kojem momentu...
znači kod željke je sleep prije i nakon puširanja...
opcija da štampam fiskalni račun upo...
Saša Vranić
11:17 Greške #29664: LD, specifikacija nema naših karaktera u nazivu firme itd... (Linux instalacija)
ee znao sam :) hajd super Saša Vranić
10:41 Greške #29664 (Zatvoreno): LD, specifikacija nema naših karaktera u nazivu firme itd... (Linux instalacija)
pa eto kada se bude išlo ili davalo podršku postaviti Jasmin Beganović
10:40 Greške #29664: LD, specifikacija nema naših karaktera u nazivu firme itd... (Linux instalacija)
u slučaju da nema treba instalirati SL pack
sudo apt-get install language-pack-sl-base
Jasmin Beganović
10:38 Greške #29664: LD, specifikacija nema naših karaktera u nazivu firme itd... (Linux instalacija)
u pozivu wine-a fali sl_SI.UTF8 attachirana je ispravljena Jasmin Beganović
09:21 Greške #29664: LD, specifikacija nema naših karaktera u nazivu firme itd... (Linux instalacija)
bjasko probaj ti kod sebe na ubuntu sesiji vidjeti da nije do wine-a i podešenje codepage-a Saša Vranić

22.11.2012

16:20 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
treba napraviti te testova sa dužim pauzama. bez obzira na njih, ne bi se smjelo dešavati "gutanje" dokumenata
Slično kao pauze unutar ažuriranja, pauzu treba dodati
pauzu treba dodati i pauzu između "selecta i update-a ovdje":https...
Ernad Husremović
16:15 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Prije ovoga smo napravili opet jedan test sa grupom faktura nekih 10, sada je sve ok, imamo isto stanje.
Moguće je da smo problem riješili.
Sutra ćemo napraviti opet veliki test sa 30-ak faktura i simultanim radom. Sada moram ići.
Saša Vranić
16:08 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
testirao pauze - transakcija izoluje sve promjene - promjene se ne vide dok se transakcija ne okonča.
Sada će biti interesantno napraviti gornji test.
"izbrisao sam pauze":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/4e3fb408936...
Ernad Husremović
15:47 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> aaaaaa momenat momenat, ne vjeruješ ti meni :)
i dalje nisam siguran da smo riješili problem. Ako ti to znači šta ne vjerujem ni tebi ni sebi.
Reprodukcija bug-a nije 100% sigurna, što znači da ni uzrok nij...
Ernad Husremović
15:45 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
napravio sam novi commit koji onu one sql transakciju razbija na više upita prema serveru, ali opet transakcija Ernad Husremović
15:36 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
update fmk.semaphores_fmk_test set version=999 where user_code='hernad' returing version, last_trans_version =>
vratiće stanje polja *nakon* update operacije
Ernad Husremović
15:23 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
aaaaaa momenat momenat, ne vjeruješ ti meni :) Saša Vranić
15:20 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
http://stackoverflow.com/questions/6763692/postgres-update-after-select Ernad Husremović
15:17 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović je napisao/la:
> ali to što si napisao ne radi u sql-u ...
znam :) nego samo ono što treba da se desi
Saša Vranić
15:17 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovo ne može unutar jednog sql izraza, moraju se koristiti funkcije sql_table_update funkcije sa begin, end... i imati 2 poziva prema serveru Saša Vranić
15:17 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ali to što si napisao ne radi u sql-u ... Ernad Husremović
15:16 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
uh dobro si.
ovo uopšte ne vraća select
Ernad Husremović
15:15 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović je napisao/la:
> napravio sam novi commit - stavio sam operaciju čitanja ids polja, update-a verzije semafora i nuliranja u jednu sql transakciju
> ...
ne kontam šta bi ovo trebalo da radi:
Saša Vranić
15:11 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> recimo, nakon ovog prvog test-a smo pokušali još dva puta
> ...
znači da nismo uspjeli reproducirati sa sigurnošću bug ! To nije dobro.
Ernad Husremović
15:09 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> zatim setuje/nulira IDS i setuje sa verzije 1104 -> 1106 svoju verziju i tom prilikom prazni IDS polje
> ...
ako stavimo sve bjasko operacije unutar jedne SQL trasakcije, bjasko bi morao vidjeti IDS i verziju onakvu kako je započeo tr...
Ernad Husremović
15:05 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
napravio sam novi commit - stavio sam operaciju čitanja ids polja, update-a verzije semafora i nuliranja u jednu sql transakciju
provjeri samo da li je ispravna SQL sintaksa pa napravi gornje testove
Ernad Husremović
15:02 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
recimo, nakon ovog prvog test-a smo pokušali još dva puta
1) imamo isto stanje podataka, željka ažurira sa spavanjem -> ja radim opciju "R" -> sve ok na kraju
2) željka napravila jedan dokument, pa zatim pravi novi i u momemtu kada s...
Saša Vranić
14:58 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ako u funkciju nuliraj_ids.... postavimo da prvo iščita šta ima pa da to logira, trebali bi da znamo šta je tu bilo prije nuliranja ids-a Saša Vranić
14:54 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
bjaskova trenutna verzija 1104, uzeo podatke IDS-a verzije 1105
zatim setuje/nulira IDS i setuje sa verzije 1104 -> 1106 svoju verziju i tom prilikom prazni IDS polje
zašto na 1106 ? zato što je željka završila svoju transakciju i sa 1...
Saša Vranić
14:53 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović je napisao/la:
> > bjasko je setovao na zadnju aktuelnu verziju 1106, umjesto na 1105 i praktično ispraznio svoj IDS (a bio je željkin dokument)
> ...
da, setovao je svoje polje version na 1106 (prema zanjem aktuelnom ...
Saša Vranić
14:50 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
h2. Momenti ponovo
> A u momenut čitanja podataka za bjaska:
> ...
Gornje pauze i testovi će izbaciti priču o "momentima".
Ovdje je glavno pitanje šta korisnik bjasko vidi, a šta ne vidi u periodu trajanja željkine transakcije. Narav...
Ernad Husremović
14:44 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> bjasko je setovao na zadnju aktuelnu verziju 1106, umjesto na 1105 i praktično ispraznio svoj IDS (a bio je željkin dokument)
šta je setovao ? svoje polje "version" u semaforima ?
Ja i dalje ne vidim to što govoriš.
To znači da je u...
Ernad Husremović
14:39 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> ovo je momenat kada bjasko u fakt_doks IDS nema ništa !!!!!!
a koju verziju semafora bjasko čita ? onu što je vzeljka postavila u transakciji ?
last_transaction_version je kako treba (željkino) ali ids je prazan (nema željkinih stavk...
Ernad Husremović
14:38 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> sporan je dio čitanja podataka i nuliranja....
> ...
što će ga reći, preskočio je jednu verziju
Saša Vranić
14:35 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
praktično dio čitanja podataka nije zaštićen lokovima...
Saša Vranić
14:34 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
sporan je dio čitanja podataka i nuliranja....
u momenut čitanja podataka za bjaska:
fakt_doks je bio verzija 1105 / uzeo je neke tada podatke
u momentu kada je bjasko radio NULIRANJE_IDS-a :
-> željka završila transakciju i setovala...
Saša Vranić
14:30 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
evo ga dakle, izvući ću samo bitan dio: Saša Vranić
14:22 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovako sam uradio:
vzeljka ažurira račun, kada se pojavila poruka "spavam" (traje 5 sekundi) ja sam pustio opciju "R"
nije mi javljala da je lokovano išta....
tom prilikom sam uočio samo sync fakt_fakt na dnu....
i kada sam odradio r...
Saša Vranić
14:15 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> // bjasko setuje svoj "fakt_doks" na verziju 1094 (iako je željka setovala na 1095
> ...
bjasko u toku transakcije uopšte ne vidi željkine promjene - sve dok je transakcija u toku. on iz tabele čita 1094 last_version, a njegova versio...
Ernad Husremović
14:10 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
takođe, svi useri su po okončanju transakcije morali imati ids-ove u fakt_doks od ovog spornog dokumenta ... to bjasko nije nikako mogao izbrisati, pošto je transakcija bila u toku ... tek nakon transakcije id-ovi su se trebali pojaviti ... Ernad Husremović
14:09 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović je napisao/la:
> čitanjem gornjeg loga jedna stvar je nejasna - to su vremena
> ...
između free_tables i end_transaction je proteklo 3 sekunde. u tom periodu je jasko vidio verziju 1094 kao posljednu. Tako to i treba -...
Ernad Husremović
13:58 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
h2. Kako ovo treba raditi
- lock obezbjeđuje da nijedan drugi user ne može vršiti pushiranje novih podataka
- na read operacije nema locka
u konačnici imamo:
# jedan korisnik samo smije pushirati nove podatke u tabelu
# svi korisnici m...
Ernad Husremović
13:50 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
a nije nije... pardon to smo riješili Saša Vranić
13:46 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
obratiti pažnju na funkciju
* update_rec_server....
ona radi lock prvo, i ako je lock-ovano ona čeka i vrti.... i to je ok
kada se tabela unlock-uje, ona radi SQL_DELETE, SQL_INSERT i push IDS-ova na server....
A šta je sa po...
Saša Vranić
13:41 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
stavi na "liniju 260":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/a728578dd5a60baa21f409680bf56c68fafc7088/fakt/fakt_azuriranje.prg#L260 Ernad Husremović
13:39 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Očekujem da ćeš od tri želkina ažuriranja svaki put moži uloviti u tih 5 sekundi da ti izmjenom fiskalnog računa "progutaš" fakt_doks.
Tek kada se to postigne slijedi rad na otklanjanju bug-a
Ernad Husremović
13:37 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
bojim se da me ne razumiješ
nakon ovih linija stavi hb_IdleSleep( 5 sekundi)
time ćeš transakciju produžiti i na taj način ćeš moći bez problema reproducirati bug sa željkom. To očekujem
Ernad Husremović
13:27 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pogledaj,
https://github.com/knowhow/F18_knowhow/blob/a728578dd5a60baa21f409680bf56c68fafc7088/fakt/fakt_azuriranje.prg#L255
push_.... je unutar transakcije
gdje misliš da stavim ?
Saša Vranić
13:22 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
znači: naš slijedeći cilj je postići jednostavnu reprodukcija bug-a Ernad Husremović
13:21 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovaj problem možemo dosta jednostavno reproducirati.
unutar fakt_azur funkcije treba staviti hb_idle ... jedno 5 sekundi nakon što se uradi push ids-ova.
Tako da namjerno usporimo transakciju ažuriranja. Time ćeš moći pri svakom a...
Ernad Husremović
13:14 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
znači ovaj dio gdje bjasko radio DBF_SEMAPHORE_SYNCHRO mi uopšte nije jasan, zašto ga je radio ????
bjasko je setovao sa update_rec_server.... verziju 1094 i onda je radio i dbf_semaphore_synchro jer je utvrđeno da je kod njega verzij...
Saša Vranić
13:13 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
čitanjem gornjeg loga jedna stvar je nejasna - to su vremena
# vzelljka 12:10:37 - ver semaphore: 1095
# bjasko 12:10:39 - ver semaphore 1093->1094
# vzeljka radi free_tables 12:10:37
# ali ažuriranje dokumenta - SQL transakcije se zav...
Ernad Husremović
13:08 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> END: update semaphore version after push vzeljka last_ver= 1095"
treba dodati kod logiranja ime tabele
> ...
Ernad Husremović
12:58 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
evo momenta Saša Vranić
12:41 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
mislim sljedeće korištenje fakt_doks od strane bjasko usera Ernad Husremović
12:40 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> Opet fakt_doks nema ?!??????
dobro sada traži u logu sljedeći kontakt bjasko usera sa fakt_doks
Ernad Husremović
12:30 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović je napisao/la:
> da li je u toku rada vašeg rada zastoja - lock situacija ?
jeste, ja sam puširao fiskalni račun i reklo mi je da je lokovano, pa je čekao da se tabela oslobodi i nakon toga update odradio
Saša Vranić
12:29 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić
12:28 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
da li je u toku rada vašeg rada zastoja - lock situacija ? Ernad Husremović
12:16 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ok, testirali smo unos nekih 10-ak dokumenata
i na kraju imamo rezultat
* vzeljka ima sve dokumente i sve brojeve veze popunjene ispravno
* bjasko - fali mi dokument 10-10-00318, sve ostale dokumente imam
znači desio se neki ga...
Saša Vranić
11:35 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
napravio si grešku, ispravio sam Saša Vranić
11:29 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
smjestio sam CASE tamo gdje pripada - u "reset semaphores funkciju":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/b7d94088320b05b89204f981516c9768c717c44e
testiraj sada
Ernad Husremović
11:28 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pa dobro, praktično patch bi bio da se prije pokretanja na svim semafor tabelama odradi Saša Vranić
11:25 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
on je dobar workaround Ernad Husremović
11:23 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ipak je onaj moj CASE bio dobar :) Saša Vranić
11:23 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ako za takvog recimo izbrišemo loko bazu i pustimo full sinhro, to će rezultirati greškom opet Saša Vranić
11:21 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
hoće li ovo ipak stvoriti problem na ostalim instalacijama ?
u svim tabelama koje nisu nikada pipnute u njihovom semaforu stoji
Saša Vranić
11:21 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
jeste, to sam ti gore rekao... Saša Vranić
11:17 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pa da tu priču završimo pushirao sam commit koji sa prvim insertom u semafor tabelu stavlja status 'free'
Sigurno je default vrijednost kod kreiranja tabele semaphores stavljena 'full' u sql create skriptama
Ernad Husremović
11:15 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Ernad Husremović je napisao/la:
> Saša Vranić je napisao/la:
> ...
Ali da se više ne bi igrali nagađanja pogledao sam get_semaphore_status koja opet provjerava polje "algorithm" kako sam i pretpostavljao.
on jednostavno vraća njegov...
Ernad Husremović
11:11 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> također, opet je problem jer već imam setovano u tabelama semafora da je last_trans_number = -1
> ...
testni scenario treba biti: nema zapis u fmk.semaphores_xyz i pobrisan dbf xyz
Dovoljno je da test ur...
Ernad Husremović
11:11 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić je napisao/la:
> pa imamo poslije ispitivanje semafor statusa i ako pročita "full" vjerovatno to ne zna hendlirati
mislim da to nije nikakav problem. Da jeste on bi davno iskočio
Ernad Husremović
11:10 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pa imamo poslije ispitivanje semafor statusa i ako pročita "full" vjerovatno to ne zna hendlirati Saša Vranić
11:08 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> da li je to ok ?
ako nije do sada pravilo probleme ne vjerujem ni da će sada.
koliko se sjećam to polje se prvo nije koristilo a onda se koristi za praćenje statusa lock/free.
Ovo je loša praksa (prekrivanje jednog sadržaja dr...
Ernad Husremović
11:08 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
također, opet je problem jer već imam setovano u tabelama semafora da je last_trans_number = -1
i ovo sa 0 neće proraditi, sada bi morao proći i ručno opet izbrisati sve semafor tabele
Saša Vranić
11:03 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
hm.... ne kontam što je u algoritmu "full" ???
a onda sam skontao, kod prazne semafor tabele "full" je default vrijednost polja ako se ne setuje kod inserta
da li je to ok ?
znači desila se full sinhro ali se nije setovao semafo...
Saša Vranić
10:59 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pokušaj sada pushirao sam tu promjenu Ernad Husremović
10:57 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ali jok !
treba u prvi insert staviti da je last_trans_verision = 0 ne treba nikakav greatest nakon toga
Ernad Husremović
10:56 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
stavi ovako u sql statement: Ernad Husremović
10:53 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ili nešto slično.....
evo šta mi je ostalo nakon pokretanja u tabeli
Saša Vranić
10:51 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
kada se odradi full sinhro situacija u semaforu treba da bude
* za prazannu tabelu
Saša Vranić
10:49 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
nije ovo dobro, sada sam pobrisao sporne semaphores tabele da se inseruju friški zapisi, sinhronizacija prođe, ali kada ponovo uđem u aplikaciju opet mi radi full sinhro svih tih tabela, valjda zato što je -1 Saša Vranić
10:31 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> i kada počistim loko bazu i pustim krene full sinhro i ovdje izbaci grešku zato što ne može update da napravi, znači ne radi se o tome da nema zapisa u semafor tabeli, pa insert ubaci ovo gore što si stavio
testni scenario treba bit...
Ernad Husremović
10:30 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> znači ne radi se o tome da nema zapisa u semafor tabeli
insert NULL vrijednosti se dešavao kod dosadašnjih verzija. od sada će biti -1 i sve je onda riješeno.
Ernad Husremović
10:28 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> kažem ti da u tabeli semafora već postoji zapis
odakle se taj zapis pojavio ? pojavio se insertom.
Izbriši ga pa će ga aplikacija ponovo kreirati
Ernad Husremović
10:26 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pa dobro ali šta će mi INSERT ????
kažem ti da u tabeli semafora već postoji zapis
| version | last_trans_version |
| -1 | NULL |
i kada počistim loko bazu i pustim krene full sinhro i ovdje izbaci grešku zato što ne može updat...
Saša Vranić
10:25 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovo je moguće riješiti i tako da se u samoj tabeli kod kreiranja setuje default za last_trans_version = -1, i da se zabrani NULL vrijednost ovog polja.
Nije zgoreg to i učiniti kod nekog budućeg upgrade-a strukture baze
Ernad Husremović
10:22 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
vjerovatno još negdje ima insert into fmk.semaphores_ ... koje ja nisam našao to pronađi.
Tvoj case je bio workaround za loše setovanu vrijednost last_trans_version kod prvog inserta. nađi prvi insert
Ernad Husremović
10:20 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
pa onda nisam našao dobro mjesto gdje se dešava prvi insert.
treba njega naći i staviti -1 u last_trans_version
Ernad Husremović
10:18 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
da, ali opet na čistu bazu imam istu grešku "null value ...."
fazon je što u semaforima već imam ono gore stanje -1/NULL, znači zapis je već insertovan
Saša Vranić
10:11 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
tražio sam gdje se desi prvi insert u tabelu semafora pa sam tu stavio -1, a izbacio ovaj gore "CASE što si ubacio":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/afc41c45e257a1aebcb67fb2f34ce4bfc31d252b
Ernad Husremović
10:04 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> ne znam šta u slučaju kada je NULL, čime treba da se puni
hm, 0 je vjerovatno ok, ali za svaki slučaj staviti -1 da se zna da se nije desila prva sinhronizacija ... ali u principu ovo se može izbjeći ako se kod prvog inserta stavi d...
Ernad Husremović
10:01 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
> znači radim prvo pokretanje, kreiraju se baze i radi se full sinhro
ponovi situaciju prvog pokretanja nakon svih ovih ispravki koje si napravio.
potrebno je postići da se od prve izvrši inicijalizacija semafora i dbf-ova
Ernad Husremović
09:59 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
postavio sam tako, evo sad ide Saša Vranić
09:50 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
trebalo bi nešto ovako ? Saša Vranić
09:42 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
a u tabeli imamo ovo:
| *version* | *last_trans_version* |
| -1 | NULL |
Saša Vranić
09:39 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Saša Vranić
09:38 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
također onda izgleda radi ovoga uđe u beskonačnu petlju i nonstop vrti osvježavanje te tabele iako je broj zapisa 0 Saša Vranić
09:37 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
sad imam grešku Saša Vranić
09:31 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
... i još ispravka bug-a "commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/5a15466db034081143bffd9be9b299a4c3e96455 u sql klauzuli Saša Vranić
08:59 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
"commit":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/46e25824db5f65a507951306b34ab98fb0b707d0
napravio fprint test režim rada
ispravio bug u update_semaphore... funkciji
Saša Vranić
08:37 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
još "cleanup-a":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/d70a0118abfc80eeb048d93578cb98767f54441a update semaphor funkcije (ovaj i još jedan parent commit).
Sada je to funkcija koja se koristi samo nakon push operacije. Nakon read ...
Ernad Husremović
08:35 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ok, idem to napraviti Saša Vranić
08:22 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
Hajde molim te testiraj ovo sa željkom.
Podesite rad na testnom serveru (to je jasko osposobio) ili neka se ona zakači na tvoju testnu sesiju. pa simulirajte jučerašnje operacije.
Isprovocirajte gubitak stavki u fakt_doks.
Što s...
Ernad Husremović
08:17 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
ovo je još pametnije "setovanje verzije nakon nuliranja":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/0e6451ea845c8d939966581aae109460228778e6
nemam potrebu čitati last_version u predhodnom statementu - jednostavno setujem ono što za...
Ernad Husremović
08:09 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
bilo je dosta dupliranja i nepotrebnog koda.
update_semaphore funkcija se pozivala na duplo kod operacija čitanja
h2. Trenutak nuliranja semafora, rad drugih korisnika
takođe je bilo provjeravanja statusa semafora za tabelu kod ...
Ernad Husremović
08:03 Greške #29667: bringout, problem sa semaforima 3 put
uradio sam "rewrite update_semaphore_version funkcija":https://github.com/knowhow/F18_knowhow/commit/259b6922f09e2b396cf40fe2b65e30f63695a3b8
to je ovaj i još 3 commit-a.
Ernad Husremović
 

Također dostupno kao Atom