Podrška #25542
ZatvorenKorištenje F18 u bring.out
Dodano od Ernad Husremović prije oko 13 godina. Izmjenjeno prije oko 13 godina.
0%
Povezani tiketi 2 (0 otvoreno — 2 zatvorenih)
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
- Odgovorna osoba promijenjeno iz Željka Vranić u Jasmin Beganović
Kolege, izvršena je migracija FMK na F18.
Na raspolaganju su vam korisnički forumi http://redmine.bring.out.ba/projects/f18/boards/9
Svaki problem na koji naiđete tokom korištenja aplikacije postirajte na forume.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
Developeri: verzioniranje i change log prije svake svake nove objave na google code se mora ažurirati.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
sysadmin: manuelno raditi backup baze najmanje jednom u toku dana, da bi se u slučaju nekih kritičnih bug-ova (u najgorem slučaju) mogli vratiti na početak dana u smislu F18 podataka.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
- Naslov promijenjeno iz Korištenje bring.out u F18 u Korištenje F18 u bring.out
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
- Prioritet promijenjeno iz Normalan u Odmah riješiti
Izmjenjeno od Jasmin Beganović prije oko 13 godina
ja sam na veznom ticketu ulinkao sve aktivnosti
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
pošto je namjera kolega bila da korisnici do određenog stepena stabilizacije prave build-ove F18 iz source-a, što sam zabranio, daću dodanta pojašnjenja i bitne upute u ovom periodu:
1) korisnici svoje probleme stavljaju na forume nakon toga link na chat. pri tome ta prijava problema mora biti dovoljno jasna i prezicna da bi se iz nje mogle poduzeti sysadmin/developerske akcije
2) u slučaju da je se radi o bugovima koji onemogućavaju rad, korisnik prekida rad do nove verzije koja će taj bug te bug-ove otkloniti. Korisnik prati instrukcije kolega iz podrške - u ovom trenutku to su bjasko, vsasa, hernad
3) development, sysadmin - ODMAH se ustrojava release ciklus koji će se primjenjivati u podršci F18.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
na ovaj način od dana 0 gradimo i primjenjujemo pravi sistem podrške. Ukratko, ne nastavljamo navike i prakse koje su se primjenjivale u FMK.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
vzeljka¶
iako si sto do stola sa svojim mužem, ti si najintenzivniji korisnik F18. Logično je da najviše problema upravo ti prijaviš.
Napiši i opiši svoj problem najbolje što možeš. Imaj na umu da je najveći propust da NE prijavljuješ probleme koje uočiš.
Mnogi od problema su takve prirode da se mogu "zaobići". Međutim, sve ono što ti smeta u radu trebaš navesti. Kada i kako će se to riješiti - to nije tvoja briga. O tome se brine tim za podšku.
Izmjenjeno od Ernad Husremović prije oko 13 godina
semir¶
Sve što je rečeno za vzeljka važi i za semir-a. Tome dodajem da se od njega očekuje veći stepen tehničke detaljnosti, s obzirom na činjenicu da je on serviser FMK.
Svaki detalj kod prijave može kolegama uštediti trud u otkrivanju problema. Stoga se od kolega korisnika očekuje da daju svoj maksimalni doprinos procesu uvođenja F18.
Izmjenjeno od Jasmin Beganović prije oko 13 godina
otvorio ticket za uspostavu backup-a #25647
Izmjenjeno od Jasmin Beganović prije oko 13 godina
- Status promijenjeno iz Dodijeljeno u Zatvoreno